Julelotteriet

Loddbøkene for årets julemarked ble delt ut til alle elever før høstferien, og noen er allerede godt i gang med salget!

Her følger informasjon om loddsalget:

• Prisen pr lodd er 5kr som tidligere år, totalt 500kr pr loddbok.

• Innleveringsfristen for loddbøkene er satt til ONSDAG 15. NOVEMBER, men lever gjerne bøkene fortløpende dersom de er solgte.

Som tidligere år gjelder følgende for fordelingen av loddbøker:

- Det deles ut 1 loddbok til hver av familiens to yngste barn på skolen fra 1-10 klasse, 2 per husstand.

- De som har ett barn på skolen og ett eller flere i barnehagen, får også 2 loddbøker. En til eleven og en til det eldste barnet i barnehagen.

- Det eldste barnet i familier med kun ett eller flere barn i barnehagen, får 1 loddbok.

Noen barn er ivrige og vil gjerne selge flere lodd. Både barn i skolen og i barnehagen får barna 100kr for hver bok de selger utover den første.

Elever på videregående trinn kan gjerne be om loddbøker via klasselærer, de får da 100kr pr utsolgte bok, fra og med den første!

Det er ikke obligatorisk å selge lodd, men inntektene fra julelotteriet utgjør en stor del av de totale inntektene fra julemarkedet, og er i så måte veldig viktige både for skolen og barnehagen. Vi ber derfor dere foreldre og foresatte om å fortsette å støtte opp om dette arbeidet!

Når dere har solgt ut boken, eller så mye som dere ønsker å selge, leveres loddboken inn i "Loddbok-kassen" som står på innleveringshyllen i lærerværelset.

Betaling for alle solgte lodd overføres samlet pr bok til kontonr: 3207 31 36031 og markeres med elevens navn og klasse, samt om det er første loddbok, andre loddbok osv.

Dersom dere ønsker en ny loddbok sender dere mail til loddsalg@julemarked-steinerskolen.no, og når vi har verifisert innlevering av den forrige boken og betaling for denne, vil ny bok deles ut via klasselærer eller i hyllen.

Det er viktig at alle loddbøker leveres tilbake innen fristen, selv om de bare er delvis solgte, eller helt usolgte.

Spørsmål kan sendes til loddsalg@julemarked-steinerskolen.no

Arrangementet