Om Julemarkedet

Høstens vakreste eventyr, julemarkedet, nærmer seg. Dette er en av de viktigste arrangementene og tradisjonene vi har her på Steinerskolen og Steinerbarnehagen i Stavanger.

Her samles barn, foreldre og ansatte til lagedager og foreberedelser i forkant av markedet og lager magi under selve markedet, siste helg før 1.søndag i advent.

Timene vi bruker sammen under lagedagene skaper et unikt fellesskap oss foreldre og kollegaer i mellom, noe som igjen kommer barna til gode gjennom bedre klassemiljø.

Julemarkedet arrangerers av FAU, og er derfor et foreldrestyrt arrangement. Derfor er det viktig at vi alle bidrar med det vi kan, så vi kan skape denne magiske helga for barna våre og nærmiljøet. Julemarkedet er åpent for alle!

Pengene som samles inn under markedet deles ut av FAU gjennom julemarkedsmidler. Her kan barna, skolen og barnehagen søke om midler som bidrar til å bedre barnas skolehverdag, enten i form av nye møbler, leker, pedagogisk materiell eller ny bygningsmasse. Se egen liste over hva midlene har gått til de siste årene.

For fullt program for helgen, searrangementet”

Neste

Viktige datoer og info